středa 21. listopadu 2012

Hello Christmas!

Zdravím!Tenhle a příští týden mám praxi,vždy přijdu utahaná že jdu hned spát,proto u teď nejsem.Ale vraťme se k tématu.Vím,že sice pomalu pomaličku ale přicházejí vánoce.Miluju vánoce a nemůžu se dočkat na vánoční atmosféru!Nakupování dárků,nákupy jídla a pití na Vánoční den a Silvestr.Vždycky ráno rodiče vstanou,a celý den dělají v kuchyni řízky,chlebíčky apod.Já samozřejmě pomáhám,ale většinu času trávím u pohádek s bratrem,jíme dobroty a krademe bonbóny ze stromečku.Vždy máme živý stromek,košatý a velký až do stropu.Asi bych nesnesla umělý :D hehe. No a potom už je večeře,dáme něco do misky i našemu pejskovi,a může se začít.U nás doma nevedeme kapra,nikdo kromě táty ryby nejí.Dáme si řízek,salát,nebo vinnou klobásu. Ohhh nemůžu se dočkat!A jak slavíte vy vánoce?

♥♥♥

3 komentáře:

  1. MY máme umjelí stromek já bych zas nemohla mnet živý :D my sa anjrpv pomodlíme, dáme si oblátku, potom rybu s kašu alebo tak, vječšinu máme 4 druhy rýb čiže každý si može vybrat co chce :) najlepší ej asi zubáč a žralok! :) také sa strašne teším, už začínam zhánam dárky lebo šak zachvilu to tu je coby dup :)

    OdpovědětVymazat
  2. já se tedy na Vánoce vůbec netěším letos :( snad na mě ta nálada ještě přijde!

    OdpovědětVymazat

Thanks for coment :)