středa 22. srpna 2012

Daily routine

Dnes jsem si pro vás připravila článek o přípravcích které používám na mou pleť.Začneme z leva :)
Solutions by Avon-Tento krém má 3 různá využití: 1)čistící krém 2)peeling 3)maska...já si každý večer dopřávám čistící krém a peeling používám 2x týdně.Masku jsem ještě nevyzkoušela.
Clean and Clear morning energy-požívám každé ráno,pleť je jasnější,svěží a zbaví nečistot.
a poslední co používám je krém Opilca-depilační krém který lze použít na "knírek" ale také v oblasti bikin.Já ho použila jen na knírek protože ho mám tmavý a konečně jsem našla účinné řešení.Stačí nanést aby chloupky byli celé od krému,počkat si 5-10 minut(záleží na tvrdosti chloupků) a poté už jenom smýt.

Určitě doporučuji všechny 3 přípravky :)
Pomohla vám má recenze?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thanks for coment :)